AVI Опубликовано 14.03.2016 10:37 27 minutes ago, Spectore said: Если прогноз не обманет, то квалификация будет интересной Прогноз пока доверия не внушает, в пятницу и субботу дождь обещают с утра, в пятницу он должен закончиться к 8-ми утра, в субботу к 12-ти. При этом обещают не ливень, а такую морось скорее....Осадков на пятницу 1мм, на субботу 0 мм. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
АгрегАтор Опубликовано 14.03.2016 10:39 10 минуту назад, Жан Вальжан сказал: Для вас ничего интересного все равно не будет, как и для нас. Так что расслабьтесь) Что Феттель, Росберг и Райкконен не потянут? Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mysnghome Опубликовано 14.03.2016 11:06 2 часа назад, Spectore сказал: Никто не знает, когда официальный тайминг в продажу поступит? А то у меня на 2016 год вроде бы программа обновилась, а денег пока не требует. Не похоже на Берни А он уже поступил, как вышла новая версия. Я тогда и купил на этот год. Только у них какие то глюки с активацией, в один день активна подписка в другой - опять возобновлять приходится. Наверное не могут определиться как активировать или только мобильное приложение, а на сайте отдельно или все вместе, ведь все операции теперь через сайт Ф1 проходят. И все таки, старая подписка заканчивается ровно через год после подписания. Может еще срок не вышел? Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Жан Вальжан Опубликовано 14.03.2016 11:41 1 час назад, АгрегАтор сказал: Что Феттель, Росберг и Райкконен не потянут? При чем тут Росберг?) Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Lunew Опубликовано 14.03.2016 13:20 Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Jasmin Опубликовано 14.03.2016 14:25 3 часа назад, Жан Вальжан сказал: Для вас ничего интересного все равно не будет, как и для нас. Так что расслабьтесь) Что, гонки не будет??! :-) Кому как, но большенство поклонников Ф1 любят в первую очередь гонки, а потом уж своих любимцев. Я тоже так соскучилась, что первою практику жду не дождусь, вот, Индикар смотрю, хоть никого и не знаю (не болею) там. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 14.03.2016 14:57 Аллен рассказывает про современные симуляторы http://www.jamesallenonf1.com/2016/03/f1-technology-next-gen-f1-simulators-and-how-f1-gears-up-to-stream-live-video/?utm_content=bufferb05d0&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Alex1988 Опубликовано 14.03.2016 15:07 В 12.03.2016в13:22, Alex1988 сказал: Пооффтоплю новостьюНа чемпе пишут, что теперь у нас и практики будут показывать, по бывшему Спорт1 (теперь Матч: Арена). И действительно, в телепрограмме в пятницу 4.25 стоит 1-я практика ГП Австралии. Вроде как можно радоваться...но, когда креативом на канале заведует продюссер канала Домашний...на 5:05 стоит прямая трансляция легкой атлетикиСо 2-ой практикой все норм. С 3-ей опятьНачинается в 05:55, а в 06:40 указан горнолыжный спорт, не прямая трансляция. Квала и гонка тоже в сетке, и вроде нормально. Но это как раз странно, потому что на чемпе пишут, что это будут показывать по Матч ТВ (тоже указаны в сетке). Не верю, что будут дублировать, но если так, то очень хорошо, на Матч тв реклама будет, а на платной "Арене" реклама запрещена. Как говориться, строгость наших законов компенсируется необязательностью их исполнения. Оказывается ФАС в мае 2015 издала приказ, согласно которому теперь трансляции буржуйских соревнований с нашими-российскими комментариями признаются "национальным продуктом". А значит извините, если кого ввел в заблуждение. Да здравствует реклама каждые 10 минут Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Жан Вальжан Опубликовано 14.03.2016 16:17 1 час назад, Jasmin сказал: Что, гонки не будет??! :-) Кому как, но большенство поклонников Ф1 любят в первую очередь гонки, а потом уж своих любимцев. Я тоже так соскучилась, что первою практику жду не дождусь, вот, Индикар смотрю, хоть никого и не знаю (не болею) там. Не, я-то как раз смотрю ради гонок, мне на гонщиков по сути ровно) Я привык, что тут все слюни на Себа пускают и жаждють его превосходствах) Поэтому сказал, что ничего не будет) Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 14.03.2016 16:54 Превью Австралии от официально сайта Ф-1 http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2016/3/Your_guide_to_the_Australian_Grand_Prix.html Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 14.03.2016 17:00 Несколько слов от Сэба о предстоящей гонке. На итальянском http://www.sebastianvettel.de/index.php/en/ "Мой итальянский не настолько хорош, но я стараюсь улучшить его. Тесты в Барселоне прошли хорошо. Однако нам по-прежнему есть, где улучшиться. Но мы на правильном пути. И постараемся доказать это на трассе в Мельбурне. Мне нравится, что именно мы начинаем сезон именно в Австралии. Мельбурн отличный город. С прекрасной атмосферой. Здесь очень много болельщиков Феррари из Азии, которые поддерживают нас. Потому что Азия не так далеко от Австралии. Это очень пилотажная трасса" Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Nicky Опубликовано 14.03.2016 17:10 Прогноз от Автоспорта (сперла наглым образом из соседней темы, каюсь) 2 часа назад, jurykovalev сказал: Автоспорт предсказывает итоги сезона в ЛЗ Хэм Росб Феттель Боттас Кими Рикки Масса Даня Макс Перес Показать контент The collective hope across Formula 1 fandom is that Ferrari, and in particular Sebastian Vettel, can carry the fight to Mercedes this season. With testing complete, we're days away from the first real sign of whether that's possible. Back for 2016 is the Autosport writers' panel's prediction of how the championship battle will play out. It's a simple system: we all pitch our top 10 and then calculate a combined overall result using the F1 points system. Here are the results. THE PANEL: Ben Anderson (Grand Prix editor), Ian Parkes (chief F1 correspondent), Lawrence Barretto (F1 reporter), Gary Anderson (technical expert) Glenn Freeman (editor), Edd Straw (magazine editor), Matt Beer (deputy editor), Marcus Simmons (magazine deputy editor), Mitchell Adam (international editor), Scott Mitchell (features editor), Karun Chandhok (ex-F1 driver), Dieter Rencken (special contributor), Peter Mills (picture editor), Anthony Rowlinson (group editor) 10th: SERGIO PEREZTop prediction: Sixth (Matt Beer) BEN ANDERSON (@BenAndersonAuto): Perez was outstanding over the last half of last season, after making a set-up breakthrough with the B-spec VJM08 at Spa. The new car is an evolution of that one, so there should be no reason he can't continue that form. KARUN CHANDHOK (@KarunChandhok): Seems to be very good at picking up the low-hanging fruit and racking up the points and podiums when the opportunity comes. Good tyre-management skills should once again help him. EDD STRAW (@EddStrawF1): Judging by how well we went last season, Perez finally seems to have made the most of his ability and emerged as a consistently strong grand prix driver. So that could allow him to string together a very strong season. MATT BEER (@MattofAutosport): Force India did incredible things last year considering how its season began and has looked sharp in the winter, and though Hulkenberg is perhaps ultimately quicker, it's Perez who seems to have the knack of getting things done in this team. 9th: MAX VERSTAPPENTop prediction: Sixth (Scott Mitchell) MATT BEER: Regardless of how long Toro Rosso can stay competitive with its year-old engine, Verstappen will push himself into contention through sheer force of will and imagination. He'll surely make his podium debut this year. SCOTT MITCHELL (@ScottAutosport): His outperforming of Sainz last year was given an unfair boost by his team-mate's reliability issues, but Verstappen was still an astonishingly good rookie. Expect more of the flair that lit up a rather drab F1 season at times, and some fine results early on before the old engine fades. DIETER RENCKEN (@RacingLines): Bulletproof Ferrari engine in a user-friendly Toro Rosso chassis driven by a gutsy youngster in his sophomore season equals danger for the established order. KARUN CHANDHOK: The Toro Rosso should be very competitive early on and with more experience, the errors we saw in races like Monaco and Silverstone last year should be ironed out. 8th: DANIIL KVYATTop prediction: Sixth (Marcus Simmons) IAN PARKES (@IanParkesF1): Given the Red Bull/TAG Heuer (Renault) package, and Kvyat's improvement over the second half of 2015, the young Russian will continue to impress in '16, albeit at the expense of Ricciardo in his own team. MARCUS SIMMONS (@MarcusSimmons54): The last time a TAG-badged engine competed in F1, Stefan Johansson finished sixth in the 1987 championship with one. So I'm going for history repeating itself. GLENN FREEMAN (@Glenn_Autosport): Kvyat was dismissed by too many people after suffering a tough start to life in Red Bull's A-team, and his outscoring of Ricciardo in the championship was overlooked. He needs to be judged more fairly this year, but also prove he can match Ricciardo from the off. ANTHONY ROWLINSON (@Rowlinson_F1): Outscored his more fancied team-mate in 2015. He'll do well to repeat that feat this year - but he's smart enough to do it if his RB12 allows. 7th: FELIPE MASSATop prediction: Sixth (Edd Straw, Scott Mitchell, Karun Chandhok, Gary Anderson, Lawrence Barretto) EDD STRAW: Massa is having an extended Indian summer with Williams, so expect more of the same this season. There will be some highs, but he will probably struggle to get quite the same points out of the car as Bottas is able to. ANTHONY ROWLINSON: Ageing, but still a flier when motivated. On top form, from 2006-08, Massa had A-list pace. A decade on, has he still got the raw speed? BEN ANDERSON: Williams reckons Massa is as good as he was when he almost won the title in 2008, and he certainly pushes young team-mate Bottas hard. Expect more solid results and maybe the odd podium. GLENN FREEMAN: A happy Massa could easily see off the challenge of those snapping at Williams's heels, and also put Bottas in his place. The question is can he do that every weekend? 6th: DANIEL RICCIARDOTop prediction: Fourth (Marcus Simmons, Mitchell Adam) GLENN FREEMAN: For Ricciardo to get among the Williams drivers will require Red Bull to find a spring in its step that seemed to be missing in testing. If Renault makes gains through the year, it could be another season with a good second half for the Australian. MITCHELL ADAM (@DrMitchellAdam): Red Bull looks to have avoided a repeat of its early-2015 chassis errors, and any gains Renault makes during the campaign will help Ricciardo enjoy a season more like his breakout '14 than last year's misery. MATT BEER: Though the superhero of 2014 had a chastening '15, you feel that will make him stronger still and back to his thrilling, swashbuckling best - even if the 'TAG Heuer' is short on oomph. PETER MILLS (@Peter_Autosport): That I am only predicting Ricciardo to finish eighth is less an indication of my view of the Perth racer's talents than a question mark over the TAG-badged engine's performance. The season would be more enjoyable for the neutral observer if Ricciardo had a machine that allowed him to race wheel-to-wheel with the other superstars. 5th: KIMI RAIKKONENTop prediction: Fourth (Ian Parkes, Ben Anderson, Glenn Freeman, Lawrence Barretto, Anthony Rowlinson) GLENN FREEMAN: An improved Ferrari should keep Raikkonen out of the clutches of Williams and Red Bull behind, but if he's a distant fourth again, that's not worthy of another contract extension in a top car. IAN PARKES: With Ferrari more threatening, Raikkonen will enjoy a stronger season than in '15, and certainly be a lot closer than the 128 points adrift of Vettel he found himself last year. GARY ANDERSON: Raikkonen just drives the wheels off the car no matter what he's got. If the car is good and to his liking, he'll have some decent results; but if it requires a very particular way of driving, Vettel will find it and he might not. But I don't see him at Vettel's level whatever happens. DIETER RENCKEN: If the Ferrari is up to it, expect the Finn to snap at the heels of the Red Bulls, Williams and Force Indias; if not, another long season awaits. KARUN CHANDHOK: Seemed happier in 2015 than before but still finished the season 128 points shy of his team-mate. Was more unlucky with non-finishes, but on average 2-3 tenths behind Seb. LAWRENCE BARRETTO: Raikkonen will push Vettel closer this year and has the potential to chalk up a few more podiums and even sneak a victory if he cuts out the mistakes and gets on top of his qualifying struggles. His consistency will spice up the constructors' title fight. ANTHONY ROWLINSON: A James Allison-honed Ferrari will suit Kimi's front-sensitive style to a T. But he's not the Kimi of old; expect a strong support role, but nothing more. 4th: VALTTERI BOTTASTop prediction: Fourth (Matt Beer, Edd Straw, Gary Anderson, Karun Chandhok, Scott Mitchell) KARUN CHANDHOK: This is his chance to stake his claim to that Ferrari seat for 2017 if Kimi does indeed go. Needs to avoid losing ground in the first half of the year like he did in 2015. GARY ANDERSON: I would love to see Bottas and Williams up there. He's a great driver but I think at times last year he took his eye of the ball when there was Ferrari talk flying around. With young guys like Verstappen about he needs to deliver. Bottas seemed to lose speed at times last year, but I expect him to be consistently strong and regularly in the top six, with the odd podium. DIETER RENCKEN: Make-or-break season for the Finn, who desperately needs to score a win if he is to stake a claim as a top driver. No more excuses given his team. SCOTT MITCHELL: Bottas has deservedly had plenty of hype around him since making his debut in 2013 in the recalcitrant Williams, but you get the feeling that momentum could stop this year. The Finn has to prove he's worthy of a place at the top table and hammering Massa would go some way to helping that. MARCUS SIMMONS: My money's on him being the better Williams driver, but the team doesn't seem to have made a massive step forward since 2015. 3rd: SEBASTIAN VETTELTop prediction: Champion (Gary Anderson, Anthony Rowlinson) GARY ANDERSON: I wouldn't be surprised if the Hamilton v Rosberg battle doesn't do Mercedes any good and lets Vettel slip in there, if the Ferrari is competitive enough. The competition will be tough but we know how good Vettel can be at getting the most out of the car. ANTHONY ROWLINSON: Let's be optimistic and hope that Ferrari's testing form translates into season-long race pace. If the car's up to it, Vettel's qualities are not in doubt. Think Prost's 1986 McLaren season against a squabbling Williams pair. MATT BEER: A change of scenery did Vettel a lot of good in 2015 - in reputation terms as well as performance and demeanour. Logically he'll be better still in '16, but to deny Mercedes the title still feels a step too far for Ferrari. GLENN FREEMAN: I've put Vettel P2 more out of hope than expectation, and at this time of year it's more fun to believe things are going to be shaken up than going for the obvious Mercedes one-two. A Ferrari splitting the Mercedes would still be a surprise though. EDD STRAW: If the car is as good as a Mercedes, he'll be in the title hunt. If it isn't, and the indications are that it isn't quite, it will be a case of doing the same as last year. SCOTT MITCHELL: So we're back to cheering for a German in a Ferrari? The 2016 car doesn't look like it's going to carry Vettel to Schumacher-esque dominance, but he was a title longshot for a fair while last year and this season should have a better mount with which to challenge. BEN ANDERSON: He almost finished second last season, until Rosberg went on a run. Ferrari will be stronger this year and I expect Vettel to be its leading light again. 2nd: NICO ROSBERGTop prediction: Champion (Matt Beer, Dieter Rencken, Karun Chandhok, Peter Mills) MATT BEER: Rosberg actually getting the better of Hamilton in a full-on title head-to-head - not in the fuzzy haze that follows an early-clinched championship - would be good for F1, and he should be capable of it if he can keep his head. Picking him as champion is probably wishful thinking, though. GLENN FREEMAN: The start of this season will prove if Rosberg found something last year or Hamilton took his eye off the ball. If Ferrari gets closer, Hamilton is the one more likely to find another gear. DIETER RENCKEN: Clearly has the dominant car, and seemed more 'on it' than team-mate Hamilton during pre-season testing. PETER MILLS: There are few obvious indications to suggest that a resurgence by Rosberg is imminent, but I'll dare to be different and say Nico can keep his late-2015 momentum going to claim a maiden world crown. Rosberg has started seasons poorly in comparison to Hamilton during their tenure as team-mates, but by staying smart and piling on the points, which Mercedes performance and reliability should allow, he should be a factor in the championship. EDD STRAW: He comes into the season the form man after a late-2015 hat-trick, but to defeat Hamilton he'd have to do what he hasn't done for the past two years and consistently beat his team-mate. That seems unlikely. MITCHELL ADAM: If Rosberg can start 2016 the way he finished '15, we are in for a gem of a season. Will perform strongly again, but over the course of a season won't quite have enough to beat his team-mate and win that elusive title. SCOTT MITCHELL: The only reason Rosberg hasn't won a title yet is because I've stuck my neck on the line two years running in this prediction and failed. Now, back in nearly-headless form thanks to poor axe-operators at Autosport Execution Towers, I'm going to say he can't do it - in the hope of evoking a stellar season. GARY ANDERSON: Rosberg finished last year strongly and he still knows he has to perform at his best to win. If things get dicey in the Mercedes battle, I can see him taking the initiative as he did at times in 2014. KARUN CHANDHOK: Spent most of 2015 a few tenths behind but ended strongly. Got on top of his starts, which is critical for the first pitstop call. Think he will arrive more confident, motivated and prepared than ever before. 1st: LEWIS HAMILTONTop prediction: Champion (Ian Parkes, Glenn Freeman, Edd Straw, Scott Mitchell, Ben Anderson, Lawrence Barretto, Mitchell Adam) GLENN FREEMAN: I see no reason why Hamilton won't make it three in a row. Even if Ferrari is closer, it won't be close enough to topple him, and he's now adamant he backed off last year after winning the title, so expect him to start 2016 with a return to top form. IAN PARKES: Hamilton might have been on his jollies for the final three races of last season, but with a new title on the line the three-time champion will be back on the pace to join Vettel and Alain Prost in making it four. MATT BEER: Some drivers (Michael Schumacher, Sebastian Vettel) can reel off title after title without missing a beat, while others begin to flag and get a touch overwhelmed by all that being champion involves. Was the end of 2015 a hint that Hamilton might fall into the latter category? KARUN CHANDHOK: All things being equal, he can arguably run at 95-97 per cent to match Nico. But does he have the motivation to keep churning out the results across a season after all the recent success? EDD STRAW: Yes, Hamilton finished the season meekly in 2015, but he'd already won the championship by then. Forget the claims of distractions, he'll be back to firing on all cylinders at the start of the year. ANTHONY ROWLINSON: After two such seamless seasons, can Hamilton raise himself again to take a third straight title against tougher opposition? With Vettel and Rosberg straining to conquer him, a hat-trick might prove just too exhausting a prospect. MITCHELL ADAM: Any questions about Hamilton's motivation or ability to go again against team-mate Rosberg following his 2014 title were well and truly answered last year. Tough to see anything changing. BEN ANDERSON: Hamilton is the clear favourite. Things get easier for him the longer he remains at Mercedes, and if Ferrari complicates matters Hamilton can call on some of the finest racing instincts on the grid. JUST MISSING THE CUT... NICO HULKENBERGDIETER RENCKEN: The German is raring to go, and Force India has a handy car in the Mercedes-powered VJM09, arguably the third-best car out there if testing speed is any measure... CARLOS SAINZ JRBEN ANDERSON: Sainz flies a little under the radar because of Max Verstappen's tender age and lack of single-seater experience, but the Spaniard is an excellent prospect in his own right and will push Verstappen hard if the new Toro Rosso is up to the task. FERNANDO ALONSOIAN PARKES: Improvement is there - let's face it, they couldn't get any worse - but not enough for McLaren to consistently challenge the top 10. Another tough year beckons for Fernando Alonso and Jenson Button. ...AND WORTH KEEPING AN EYE ON ROMAIN GROSJEANDIETER RENCKEN: If the Haas delivers the goods, this sublimely talented and determined Franco-Swiss will surely make life difficult for the established stars. KEVIN MAGNUSSENLAWRENCE BARRETTO: Rejection can be a powerful source of motivation and the signs in testing suggest Magnussen is channelling it in the right way. Expect him to be in front of McLaren, the team that dumped him, and just edge out Jolyon Palmer. PASCAL WEHRLEINGLENN FREEMAN: It's hard to prove much at the back of the grid, but anything other than a demolition of team-mate Rio Haryanto will raise question marks about the DTM champion's pedigree at this level. Haryanto isn't hopeless - far from it - but Wehrlein needs to justify Mercedes' faith with a comprehensive success in the intra-team battle. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Жан Вальжан Опубликовано 14.03.2016 18:30 1 час назад, Nicky сказал: Прогноз от Автоспорта (сперла наглым образом из соседней темы, каюсь) Что-то они рано начали предсказывать. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
AVI Опубликовано 15.03.2016 06:00 11 hours ago, Жан Вальжан said: Что-то они рано начали предсказывать. Я б сказал поздновато, прошлый чемп мы к этому моменту уже решили забыть, а сейчас только жалкие на то наметки. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 15.03.2016 06:50 Сэб в Австралии Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 15.03.2016 06:56 А завтра по идее должны узнать имя SF16-H Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Жан Вальжан Опубликовано 15.03.2016 06:57 Только что, Spectore сказал: А завтра по идее должны узнать имя SF16-H Фёкла)) Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 15.03.2016 09:09 Хорнер рассказывает интересные подробности противостояния Сэба и Марка. Сейчас-то с обеих сторон слышно, как они уважали друг друга, но судя по словам Хорнера, Марк не так уж и Сэба уважал, раз даже не считал нужным слушать то, что Сэб говорил на собраниях. Ну и интересно то, что оба в Ку1 и Ку2 старались не показывать того, на что реально способны:) И ещё у Хорнера нет сожалений, что ЛХ к ним не перешёл. http://www.theguardian.com/sport/2016/mar/14/lewis-hamilton-nico-rosberg-sebastian-vettel-red-bull-christian-horner Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
black cat Опубликовано 15.03.2016 11:40 4 часа назад, Spectore сказал: А завтра по идее должны узнать имя SF16-H а как прошлую звали?) Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 15.03.2016 11:48 7 минут назад, black cat сказал: а как прошлую звали?) Ева. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
black cat Опубликовано 15.03.2016 11:52 3 минуты назад, Spectore сказал: Ева. круто следующая значит будет Наоми Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Жан Вальжан Опубликовано 15.03.2016 13:49 Цитата Одна из причин отказа была в том, что Феттель тогда не хотел рисковать своим доминирующим положением в чемпионате и был готов заблокировать приход британца в команду. «В то время было невозможно добиться, чтобы Льюис и Себастьян выступали в одной команде, – приводит слова Хорнера лондонская газета The Daily Telegraph. – Разумеется, мы делали ставку на Феттеля и добились вместе с ним огромных успехов. Ну че, Fan Of Vettel, проявилась наконец КТ в РБР времен Феттеля? А ведь с хрипом в горле били себя в грудь, что Себ просто лучше Марка, просто быстрее, он САМ такой крутой))) Мол, где доказательства?!))) Теперь он просто лучше Кими...Поверь мне, пройдет время, и из Феррари кто-нибудь подтвердит КТ с самого начала. Хотя, мне кажется, они это и так не особо скрывают Себ не перешёл бы в Феррари, не гарантируй они ему статус первого номера...он жук еще тот, как и Хэм, как и Ало. Именно поэтому мне нравится Кими - ему ровно на все эти гадкие, лицемерные игры. Но прекрасная половина (куда там, 0,9 ветки) этой ветки влюблена в "невинный" взгляд голубых глаз (для меня они серые) молодого отца двух девочек Такой откртый, юморной (юмор плоский, кстати) паренёк...душа радуется прям Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Alex1988 Опубликовано 15.03.2016 14:25 Откуда же вы такие беретесь "Феттель тогда не хотел рисковать своим доминирующим положением в чемпионате и был готов заблокировать приход британца в команду" это всего лишь мнение Хорнера, его предположение. " Феттель тогда не хотел рисковать своим доминирующим положением в чемпионате и заблокировал приход британца в команду" это факт. Озвучил ли такой факт Хорнер? Нет. Так что расслабтесь унылые. А то что команда не захотела "портить воздух " приглашая ЛХ, так накой менять шило на мыло. С точки зрения обстановки в команде и отношений с напарником Марк был неподарок, Хэм еще хуже. С точки зрения скорости и стабильности, тоже некомильфо. Тем более дело было в 2011. А ведь ему и з/п платить больше надо, он же звизда. А ведь Ньюи не раз подчеркивал вклад Марка в развитие болида, его чувствительность к изменениям аэродинамики, а Себа - к шасси. А что дал бы команде ЛХ, еще неизвестно. Вот по совокупности и наберается, что дело не в Себе, точнее не столько в Себе, сколько в том, что Хэм нафиг не сдался РБР. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 15.03.2016 14:26 Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
ATLANT Опубликовано 15.03.2016 14:56 Прям срыв покровов и о том, что палец мог бы и с Хэмильтоном в одной команде и о том, какое именно положение занимал бедный Марк при пальце и кому шли все преференции. Кристиан отлично знает своего бывшего гонщика, а кроме того в 2011 году уже был эпизод, когда он отказал Хэмилтону, который пытался вести переговоры с Red Bull. Одна из причин отказа была в том, что Феттель тогда не хотел рисковать своим доминирующим положением в чемпионате и был готов заблокировать приход британца в команду. http://www.f1news.ru/news/f1-110737.html Очканул короче. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах