Spectore Опубликовано 20.01.2015 07:24 Мы видим, что блестящие пилоты, я бы сказал даже, великие пилоты тратят лучшие годы в карьере на пропиаренный красный политпроект, поддерживаемый административными ресурсами бандюгана Бернарда.Тенденция однако...Если ЛХ рано или поздно в "пропиаренном красном политпроекте" окажется, что скажете на это?Или поменяются приоритеты, и уже Феррари станет для вас тем, чем сегодня является Мерседес? Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
SERB Опубликовано 20.01.2015 07:52 Я не люблю Скудерию года с 2002.По мере взросления, мудрения я могу более точно и язвительнее писать свое мнение)Не льсти себе Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 20.01.2015 07:53 Надеюсь, его там не будетЯ тоже По мере взросления, мудрения я могу более точно и язвительнее писать свое мнение)Да, у вас еще все впереди Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Lonesome Опубликовано 20.01.2015 08:55 Скажу прямо и открыто, буду болеть за него, борясь с ненавистью к команде)) Надеюсь, его там не будет, считаю кризис скудерии будет лет 5Ну вот после пяти лет Льюис как раз и пойдет в Феррари за новым вызовом. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Brabus Опубликовано 20.01.2015 08:57 Ну вот после пяти лет Льюис как раз и пойдет в Феррари за новым вызовом. При условии, что Феррари будут показывать результаты на уровне 2010-2013 годов и лучше. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Fan of Vettel Опубликовано 20.01.2015 08:57 пропиаренный красный политпроектСпартак напомнило Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Андрей Николаевич Опубликовано 20.01.2015 09:00 Да не оба не сильнее Ковы\Хай фая...До Боттаса\Рикки\Баррика им далеко.HardMan, Хайфай - это Митя Фомин. :blush: Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 20.01.2015 09:08 Ну вот после пяти лет Льюис как раз и пойдет в Феррари за новым вызовом. Слово "вызов" очень созвучно со словом "самовоз" Ну и Льюис тут как тут Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Vt12 Опубликовано 20.01.2015 11:26 Вот следопыты...А на самом деле небось просто чемодан алюминиевый на столе. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
SERB Опубликовано 20.01.2015 11:30 Вот следопыты...А на самом деле небось просто чемодан алюминиевый на столе. с интеркулером внутри ))) Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
HeoLithic Опубликовано 20.01.2015 12:17 Слово "вызов" очень созвучно со словом "самовоз" Ну и Льюис тут как тут То ли дело сэбка. От самовозов как чумной бегал, 4 титула на ведрах. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
MSForever Опубликовано 20.01.2015 12:42 про топливо петронас на англ (сори но переводить нет времени)Mercedes: the molecule in secret Petronas petrol!The engineers arrived at Maranello from Brixworth not denigrate it 059/3 and recommend to develop fuelsJanuary 19, 2015 09:09Mercedes: the molecule in secret Petronas petrol!It's called Cedric Cornebois. It's a Mercedes engineer who for some days has reinforced the group directed by Mattia Binotto, after the French engineer has completed the period of gardening leave began in September. It is not a technical front-line, but an engineer who in the past three years has seen the birth and growth in Brixworth envied the Mercedes engine PU 106A. Along with Wolf Zimmermann, German arrived in Maranello by the AMG, here is another specialist that led to Ferrari useful information on the unit's three-pointed star that has monopolized the 2014 season, collecting 16 wins out of 19 GP!THE "HOLE" IN THE RULES FOUND JAMES ALLISONFerrari are working hard on the power unit 059/3 with 32 tokens Development Regulation FIA grants in the season 2015. The changes will be diluted in the course of the season, after the president, Sergio Marchionne, and team principal, Maurizio Arrivabene have achieved a major political victory that does not require to freeze engines in late February, as James Allison, dt Horse, had found a "hole" in the rules, since it was not written any date for the 2015 freezing.PRESSURE 500 BAR IN THE NEW SYSTEM OF INJECTIONIn Maranello are perfectly aware that fail to introduce any changes on the power unit before the championship in Melbourne, but have scheduled a series of interventions in the upper part of the engine through which count drastically reduce the gap from Mercedes. Some developments concerning the direct injection that will finally get to 500 bar pressure thanks to the injectors of Magneti Marelli and adequate fuel pump, while the 6-cylinder turbo last year did not exceed 350 bar. Other interventions are oriented on the pistons that are developed in collaboration with the technicians in the AVL Sports Management and turbocharging: Ferrari will adopt turbine and compressor Honeywell largest that will require a heat exchanger increased, while maintaining the current location, with the two elements close together and not separated as the Mercedes engine.... THE SURPRISE OF PETROL PETRONASWould be emerging, however, that one of the strengths of the Mercedes would be the gasoline of Petronas. Giuseppe D'Arrigo, Head of European anile Petronas Lubricants International, has never "quantified" the advantage that technicians Villastellone were able to guarantee the Mercedes, but there were those who whispered in the paddock of 10 seconds at the Grand Prix.A FUEL THAT IS FORTY HORSES?Ferrari would have found that the effect on fuel power unit of the silver arrows may have been even greater: some people talk about forty horses fruit of "chemistry". A huge amount when you consider that the regulation is binding on fuels, since imposes gasolines with characteristics similar to those that go to the pump dispenser. The argument, of course, is top secret, and in Maranello keep their mouths sewn well, denying any speculation.AN ADDITIVE FOUND BY CHEMICAL VILLASTELLONE?Scientists Petronas found near Turin, where there is the Research Center Villastellone (the Malaysians have acquired an Italian excellence that was the Fiat Group ...), in collaboration with the "chemical" made by Mercedes, would found a new additive which would make the fuel Petronas much more anti-detonating than the competition, allowing, to find the best MBT (Maximum Brake Torque), varying the time of ignition to ensure the most effective flame propagation in the combustion chamber that can translate into a significant increase in power as well as in a reduction in consumption. Two findings very clearly in the 2014 season ...NO cunning, ALL REGULARLets get it, to avoid unnecessary controversy. It is a kind of perfectly regular gasoline that the FIA has repeatedly verified and approved. No tricksy, then, but the result of a very deep work that would be giving incredible results. In Maranello keep tight-lipped, but there sorprenderemmo at all if it were "simulated" the miracle of the Petronas petrol with additives banned (remember the toluene was the first turbo?) By regulation to achieve the same heating value, to see the data that emerge even with the much-maligned 059/3. In short, we find that the engine that has cost the place to Luca Marmorini in spring, from a point of view endothermic, perhaps was not as disastrous as it was passed?MCLAREN HAS AFFECTED THE FUEL DIFFERENT?If we want to find a confirmation, we can remember that McLaren, last year, did not use the fuel to power the Petronas 6 cylinder turbo Mercedes, preferring petrol Mobil, which is linked by a sponsorship contract longtime . The engines dedicated to the MP4-29 turned on a bench Brixworth different from those used for the engines of Mercedes, Williams (used Petronas although it has a sponsorship contract Petrobras) and Force India. And perhaps it is no coincidence that just Mallya's team, which had a budget far below that of Woking, was long before the McLaren in the constructors that Dennis's team finished in fifth place . Certainly the MP4-29 was not a thunderbolt of war (the suspension to "shutter" will be abjured this year), and there is said that in the second half of the season has also been able to count sull'aiutino Petronas to cling to at least fourth place in world Team ...THE SHELL WILL NOW 'REACT QUICKLYThe "pressure" will now be transferred to the Shell that supplies the fuel Ferrari: British specialists have supported the Maranello team with a number of gases that have been evolved in the course of the season in 2014, but without reaching the results achieved by Petronas. The championship in 2015, then, opens a new avenue of research that could affect the performance of the cars that we will run for the first time on the track 1 to 4 February in Jerez, in the first session of collective testing. Indeed, the British had found a chemical additive (ferrocene?) Can "give away" 40 hp, but it was corrosive to different parts of the V6, beginning with candles (but not only) for which there was guaranteed the "life" of the motor for the cycle of five Gp. And without reliability would not go anywhere.AND IF IT WERE IN THE LUBRICANT ADDITIVE?Some claim that the additives banned in gasoline, can be brought into the combustion chamber through the lubrication system, "fishing them" from the bottom of the V6 Turbo. All motorists would carry out the tests, but you need to make drawing the molecule between the piston rings, significantly increasing oil consumption which is not ideal if you want to control the reliability. In short, a way forward, but full of risks and difficulties. And besides, that's the beauty of F1 that seeks always a great way to secure legally what the rules prohibit ...ARRIVABENE EXPECTS A BEAUTIFUL REACTIONMaurizio Arrivabene is aware that Mercedes still has the best package developing the unbeatable W05 Hybrid, but the team principal of the Horse is confident that Ferrari can get back on top, pointing perhaps to those two or three victories at Christmas lunch with journalists could seem just a wish, but that in his head could materialize in the second half of the season 2015. Maybe with the fuel "right" ... Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Snakestone Опубликовано 20.01.2015 13:09 У вас пополнение Toni Cuquerella, бывший тех.директор в HRT транзитом через DTM Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Merry Christmas Опубликовано 20.01.2015 13:10 Если ЛХ рано или поздно в "пропиаренном красном политпроекте" окажется, что скажете на это?Или поменяются приоритеты, и уже Феррари станет для вас тем, чем сегодня является Мерседес? он как Кими пойдет на пенсию там зарабатывать и для галочки, поездил за красную легенду Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Spectore Опубликовано 20.01.2015 14:18 Ты похоже рада что самовоз был в 2014Конечно, рада. Иначе бы Сэб в Феррари не оказался :bigwink: Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Vt12 Опубликовано 20.01.2015 14:18 про топливо петронас на англ И 350 Бар... :blush: Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
dell Опубликовано 20.01.2015 14:20 Марчело в 2016-м в фурах могет быть..) Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Cavallino Опубликовано 20.01.2015 14:30 Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
MSForever Опубликовано 20.01.2015 14:44 Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Zеrg Опубликовано 20.01.2015 14:48 Да там какое-то сплошное отсутствие поверхности.Похоже на фотографию с симулятора. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Cavallino Опубликовано 20.01.2015 14:49 кстати, разница существенная. Под Себа сделали ? Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Cavallino Опубликовано 20.01.2015 14:53 Да там какое-то сплошное отсутствие поверхности.Похоже на фотографию с симулятора.не, это во время подгонки сиденья. http://video.ferrari.com/view/EN/esteban-gutierrez-i-m-keen-to-learn-quickly# Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
sub Опубликовано 20.01.2015 16:20 Ну вот после пяти лет Льюис как раз и пойдет в Феррари за новым вызовом. С его эксцентричностью, даже приглашения не будет. Клоуны скудерии не нужны, своих хватает. Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
sub Опубликовано 20.01.2015 16:23 И 350 Бар... :blush:Не, в бар и по 350:) Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
MSForever Опубликовано 20.01.2015 17:47 кстати, разница существенная. Под Себа сделали ?Тоже так подумал Наверх Поделиться этим сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах