Перейти к контенту

В архиве

Эта тема в настоящий момент находится в архиве и закрыта для публикации сообщений.

Merry Christmas

Brawn GP

Какое место в КК займет команда?  

496 голосов

  1. 1. ???

    • Первое
      191
    • Второе
      79
    • Третье
      58
    • Четвертое
      61
    • Пятое
      43
    • Шестое
      25
    • Седьмое
      12
    • Ниже седьмого
      24


Recommended Posts

Один пит - хорошая тактика.

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Главное удержать свои позиции, если Барик с Батоном остануться на своих местах при старте, то на пите скорее всего первым зазовут Барика. ИМХО топлива у них залито одинаково.

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

в Монце ливень сейчас, похоже завтра будет веселая гонка .. старт GP2 уже 3й раз на 10 мин откладывают ..

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
в Монце ливень сейчас, похоже завтра будет веселая гонка .. старт GP2 уже 3й раз на 10 мин откладывают ..

не лучше обычная , скучная гонка главное чтоб все по плану(Росса) было;)

хоть бы Петров выиграл Хюльк сошел :P

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Если еще какой-нибудь последыш Пике не поможет последышу Шумахера все будет в поряде...

Пы Сы Budda подпись порадовал, спасибо...

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
СЕНСАЦИЯ!!!

По наипоследнейшим сведениям супер-таблоида "Бообруйский Пескоструй", босс команды Браун ГП Росс Браун, после увиденной им реакции на свои слова:

"я доволен, мы поедем с одним пит-стопом", зловеще хохотал пять минут, затем, утерев пену и поправив капюшон плаща, сказал голосом Императора Палпатина: "пит-стопа вообще не будет"...

здорово. :lol:

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну да,РБР быстры только в Параболике...А мне казалось что Браун там быстрее...Ну по крайней мере быстрее Хэмильтона прилично...

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
не лучше обычная , скучная гонка главное чтоб все по плану(Росса) было ;)

хоть бы Петров выиграл Хюльк сошел :P

Если будет ливень,то стратегия уже не столь удачная,как кажется сейчас...Но опять таки впереди целых три машины с КЕРС,поэтому не так уж и плохо будет,даже если стратегию испортит дождь...

Budda жжешь про голос императора))))

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Если будет ливень,то стратегия уже не столь удачная,как кажется сейчас...Но опять таки впереди целых три машины с КЕРС,поэтому не так уж и плохо будет,даже если стратегию испортит дождь...

Budda жжешь про голос императора))))

Ну вот я и говорю лучше без ливня в этот раз, а то все карты перемешает. :)

Хюлк, зараза не сошел. Может, хоть воскресную Спа повторит...

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Ну вот я и говорю лучше без ливня в этот раз, а то все карты перемешает. :)

Хюлк, зараза не сошел. Может, хоть воскресную Спа повторит...

В GP2 Петрову только что перемешал - 2-м пришел, ну там правда не только ливень, но и Ван дер Гарде постарался. Но оба молодцы!

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В GP2 Петрову только что перемешал - 2-м пришел, ну там правда не только ливень, но и Ван дер Гарде постарался. Но оба молодцы!

Да в принципе наоборот помог,хорошо держался (Хюлк под дождем больше накосячил), но резину походу убил вот и сливать стал Гарду. Эх сохранить интригу завтра может только сход Хюлька чудо ((

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Знаю почему так долго весов нет. Наши машинки на весы поднять не могут :)

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
The regulations this year seem to have been very difficult to interpret. How much do you understand about the regulations and looking forward to next year as well?

If we knew the answer to that we would not be up and down as we are. I think what happens, particularly with a new set of regulations, is that you focus on one area of performance and that is the best average over the season. You pick a downforce level, you pick a drag level and you develop the car around that target. Sometimes when you move away to circuits like Spa or here where you move into a completely different wing regime, then different factors can become prominent. I think that is what’s happening. I think also the tyres, we are still not all understanding the tyres yet. I think that is adding to the challenge. These slick tyres we still don’t fully understand and why we get them to work at some tracks and not the other is something certainly we have to fix and we are working on solutions for next year but it may take a year or two before we fully understand how the slick tyres are working. But I do know that some of my colleagues, who have been quick at some races and slow at the others, are just as puzzled by the conundrum, so the one that unlocks it the earliest will be the one who has the advantages.

RealBrawnGP.com readers can use code AVFT for a 10% discount. Min £40 spend.

You have two winning drivers. Also a slight lack of performance over the last few races. How confident are you of improving that now?

We did not have a good race in Spa but we won the one before that. They are both free to race. We feel that is what will take the team forward in a stronger way than having any team orders. They are both free to race and both free to try and win the championship. I think Jenson has had two races where it hasn’t worked for him. I think the last race he obviously had the incident and Valencia wasn’t great, but the previous races really the car was not working as well as we wanted, so I don’t think you can really lay those races at Jenson’s door. He has had a couple of average races and I think over the season if a guy has a couple of average races as well as all the good ones, he has had a fantastic season. I am pretty optimistic that he is going to have a strong run to the end of the season. The car seems okay here. I think you are quite right in saying that the time gap is quite narrow and I think there are other teams that have perhaps focussed on the race and others who focus more on making sure that they get through qualifying as strong as possible. I think until we get into qualifying we won’t really know the situation. We are reasonably happy with our car this weekend. It seems to be working okay and I see every reason why we should have a decent race here.

It was interesting in Spa, particularly in qualifying, that Jenson seemed to be unhappy with the softer tyre whereas Rubens seemed to be happy on the softer tyre?

A little bit, yes. I don’t think Jenson found the balance as nice on that tyre. But when the tyres are so close – as these tyres are only one step apart – I think you often find that one driver will prefer one to the other. Today I would struggle to tell you which tyre we are going to race because the tyres seem pretty similar, so it may well be that one driver will prefer one tyre to another. But that is not unusual for one driver to prefer another tyre and probably on reflection we should have stuck with the prime tyre with Jenson throughout qualifying but we didn’t and he wasn’t comfortable.

It’s been interesting that there have been some changes to the first and second chicanes. We saw one team still going over the kerbs; has there been a decision within your teams to kerb or not to kerb, for example in those first two chicanes, and what are your feelings about them?

We weren’t aware of the kerb change until we got here. We’d actually done quite a lot of work on configuring the car on the basis of last year’s kerbs, so it was a little surprise when we heard about the kerbs being changed. We’re not using them to any great degree; the first corrugated bit is easily useable, the mound, the hump, is more difficult to use and our drivers find it unsettles the car too much. A race track is a race track and once you get into having to develop your cars to leap over concrete mounds to get the best lap time, it’s not much fun. I’d rather the cars stayed predominantly on the tarmac and we worked on that basis.

Quite a few respected people – Felipe Massa, Nigel Mansell, Stirling Moss – have remarked on Jenson’s mental state over the past couple of weeks, that perhaps he’s a man now under pressure given the position he’s in in the championship. I’m just wondering whether you’ve noticed any particular difference in him, in his character, his mentality, in particular since the start of the season when everything was easier and he was winning races?

Well, I think there’s naturally been a change, because he’s now leading the World Championship which I don’t think he’s done before, and that’s a new experience for him. Undoubtedly that does influence your everyday thinking. When you’re a driver who turns up to every race and if you can do well it’s great but if you don’t, so what: that’s different to building a championship year and I’ve seen it in every driver I’ve worked with that if you’re in a year when you don’t have a chance to win the championship, the drivers try as hard, they’re just as committed but it has a different flavour, a difficult character to when you’re having to build points, even in different situations. So I do see a change in Jenson, but I see it as a positive change, I see it as something where he’s diligently thinking about how he puts together a championship year, and how he works on trying to maintain his position. But I don’t see anything negative in his approach or his attitude, and just to repeat, I’ve been fortunate enough to experience this many times and even with Michael [schumacher], who did it seven times, the seventh time was just as tense as the first time. Yeah, sometimes being out in front in a championship is the most difficult position, because the cars behind have a lot to lose. The guy in the front is the one who has everything to lose and it’s the same with a motor race: when you’re leading the motor race, it’s more difficult than the guy who’s behind, who’s trying to have a go and can maybe be a bit more adventurous in his strategy or his driving. That’s the way it is. It’s ten years since Jenson fought for a championship or more, so he’s having to re-engage his thoughts on fighting for a World Championship and what I see is perfectly normal and I don’t see anything negative about it for sure.

There have been a lot of reports out of Germany in the last week about Mercedes buying a stake in the team. Could you comment on that?

We’ve got our plans in place for next year and we’re happy with where the team’s going. I’m not going to comment on our specific plans, they’ll all be announced in due course: drivers, sponsors, so we’re very comfortable with where we’re going to be next year. That’s as much as I would like to say.

учите инглиш :)

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Фигасе! :blink: БГП на 30 кг тяжелее окружающих машин, при том же весе поул был без проблем.

Росс затеял нешуточную стратегическую игру, пленных брать не будет :lol:

01 McLaren Mercedes Lewis Hamilton 653.5

20 Force India Mercedes Adrian Sutil 655.0

04 Ferrari Kimi Räikkönen 662.0

02 McLaren Mercedes Heikki Kovalainen 683.0

23 Brawn Mercedes Rubens Barrichello 688.5

22 Brawn Mercedes Jenson Button 687.0

21 Force India Mercedes Vitantonio Liuzzi 679.5

07 Renault Fernando Alonso 677.5

15 RBR Renault Sebastian Vettel 682.0

14 RBR Renault Mark Webber 683.0

09 Toyota Jarno Trulli 703.0*

08 Renault Romain Grosjean 699.8*

05 BMW Sauber Robert Kubica 697.5*

03 Ferrari Giancarlo Fisichella 690.0*

06 BMW Sauber Nick Heidfeld 697.5*

10 Toyota Timo Glock 709.8*

17 Williams Toyota Kazuki Nakajima 706.2*

16 Williams Toyota Nico Rosberg 708.6*

12 STR Ferrari Sébastien Buemi 706.0*

11 STR Ferrari Jaime Alguersuari 706.0*

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Фигасе! :blink: БГП на 30 кг тяжелее окружающих машин, при том же весе поул был без проблем.

Росс затеял нешуточную стратегическую игру, пленных брать не будет :lol:

Ждем дубль? :)

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

1. Льюис Хэмилтон — 653.5

2. Адриан Сутиль — 655.0

3. Кими Райкконен — 662.0

4. Хейкки Ковалайнен — 683.0

5. Рубенс Баррикелло — 688.5

6. Дженсон Баттон — 687.0

7. Витантонио Лиуцци — 679.5

8. Фернандо Алонсо — 677.5

9. Себастьян Феттель — 682.0

10. Марк Уэббер — 683.0

11. Ярно Трулли — 703.0*

12. Ромэн Грожан — 699.8*

13. Роберт Кубица — 697.5*

14. Джанкарло Физикелла — 690.0*

15. Ник Хайдфельд — 697.5*

16. Тимо Глок — 709.8*

17. Казуки Накаджима — 706.2

18. Нико Росберг — 708.6*

19. Себастьян Буэми — 706.0*

20. Хайме Альгерсуари — 706.0*

Очень интересно как Барик и Дженс на пит стоп на одном круге пойдут :)

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ну вот судя по весам Маки=БГП B) хейки зверь

хороший старт всетаки будет очень важен(в борьбе с быками даже)

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Снова Рубенс более заправленный сделал Баттона.

У Маков интересная тактика, неужели Кова наш главный конкурент в борьбе за победу?

На старте Алонсо пропустим, это сомнению не подвергается. Вопрос в том, сможет ли Ал держаться в темпе Ковы?

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Тяжеловат Кова, будет опасно за ним застрять. А Баррик все-таки тяжелее Баттона... Опять ему может больше повезти, если хорошо стартует.

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Судя по весам БГП и РБР в шутке есть доля правды, создали интригу немного, можно снова выступать как надо. :)

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Тяжеловат Кова, будет опасно за ним застрять. А Баррик все-таки тяжелее Баттона... Опять ему может больше повезти, если хорошо стартует.

У Рубенса шансы лучше, если он сможет обойти на старте Кову, то скорее всего выиграет.

Дженсу с Ковой будет сложнее, может и застрять.

Если Кову не пройдут, то Льюис может и успеть оторваться и все преимущество 1-го пит-стопа в трубу

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А кто знает какая сторона грязная?

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
У рубенса шансы выше, если он сможет обойти на старте Кову, то скорее всего выиграет.

Дженсу с Ковой будет сложнее, может и застрять

Кова с керсом ;)

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
У Рубенса шансы лучше, если он сможет обойти на старте Кову, то скорее всего выиграет.

Дженсу с Ковой будет сложнее, может и застрять.

Если Кову не пройдут, то Льюис может и успеть оторваться и все преимущество 1-го пит-стопа в трубу

О чем вы говорите? :blink:

Как застрять, если мы еще тяжелее! Мы с Ковой будем ехать в одном темпе, и именно Кова наш главный конкурент в борьбе за победу. Не зря он в интервью сказал, что будет бороться за победу.

Интересно, кого на этот раз вынесет Роман? :unsure:

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

  • Недавно просматривали   0 пользователей

    Ни один зарегистрированный пользователь не просматривает эту страницу.

×
×
  • Создать...