Перейти к контенту

В архиве

Эта тема в настоящий момент находится в архиве и закрыта для публикации сообщений.

Partidario

McLaren Cars

Recommended Posts

Красно-белые и Gulf - радуют глаз! :good:

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В преддверии гонки в Ле Мане и в честь 20-ти летия своей победы, МакЛарен проведет парад машин участниц гонки 1995 года.

1995-McLaren-F1-03.jpg

1995-McLaren-F1-09.jpg

1995-McLaren-F1-10.jpg

1995-McLaren-F1-11.jpg

1995-McLaren-F1-07.jpg

некоторые под эту марку ожидают объявления о возвращении марки в Ле Ман...

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

BES. Сильверстоун

bes-2015-silverstone-race-21.jpg

bes-2015-silverstone-race-19.jpg

:holiday:

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

20 июня на Поль Рикар в рамках этапа BES и Ultracar Sports Club состоится гоночный дебют P1 GTR

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

2016-mclaren-p14-artists-rendering-top-inline-photo-657907-s-original.jpg

Keeping up with the frantic pace of  McLaren’s product launches requires the skills of a Cold War spy trying to monitor Soviet arms development. Woking­ologists know there’s always an even more ludicrously powerful weapons system around the corner.

This year will bring us the new entry-level Sports Series, plus the hard-core 675LT spun from the 650S coupe, at least two other 650S special editions, and the P1 GTR. That last one seems to have been designed for the sort of heavily adrenalized billionaire for whom low-level BASE jumping has lost its luster but who isn’t quite ready to take up hunting humans.

The Macca we’re really looking forward to follows next year and is currently known only by its internal model code, P14. This is the replacement for the 650S, a car that feels as if it were launched just yesterday. According to senior sources within the company, it will be, in essence, a junior P1. That’s definitely a good thing.

The 650S was effectively a reworked 12C, although McLaren carried on selling the earlier car alongside it. It was also a tacit admission that, although the 12C was brutally fast, it lacked something in terms of both visual and dynamic excitement. The 650S was a huge improvement, but we’re told the P14 will be in a whole different league.

Much will be familiar, as all McLaren road cars are built around a shared component set. The P14 will use a development of the MonoCell carbon-fiber tub and be powered by a retuned version of the proven 3.8-liter twin-turbocharged V-8. The company’s dedication to beating Ferrari means we can safely bet next year’s editorial budget on the new car having a chunk more power than the 661-hp 488GTB; it will probably top 680.

The really exciting question is what other technology will make it into the P14. McLaren’s increasing production has already dramatically reduced the cost of its carbon components, a dividend that can be diverted to other parts of the new car. And while it is unlikely the P14 will get a P1-style hybrid drivetrain, aggressive aerodynamics will deliver abundant downforce, grip, and speed.

We’re not even going to try to predict a name (can you find a repeatable pattern in MP4-12C, 650S,P1, and Sports Series?). But we can tell you that P14 versus 488GTB will be one of the most eagerly awaited supercar battles in recent memory.

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Keeping up with the frantic pace of  McLaren’s product launches requires the skills of a Cold War spy trying to monitor Soviet arms development. Woking­ologists know there’s always an even more ludicrously powerful weapons system around the corner.

This year will bring us the new entry-level Sports Series, plus the hard-core 675LT spun from the 650S coupe, at least two other 650S special editions, and the P1 GTR. That last one seems to have been designed for the sort of heavily adrenalized billionaire for whom low-level BASE jumping has lost its luster but who isn’t quite ready to take up hunting humans.

The Macca we’re really looking forward to follows next year and is currently known only by its internal model code, P14. This is the replacement for the 650S, a car that feels as if it were launched just yesterday. According to senior sources within the company, it will be, in essence, a junior P1. That’s definitely a good thing.

The 650S was effectively a reworked 12C, although McLaren carried on selling the earlier car alongside it. It was also a tacit admission that, although the 12C was brutally fast, it lacked something in terms of both visual and dynamic excitement. The 650S was a huge improvement, but we’re told the P14 will be in a whole different league.

Much will be familiar, as all McLaren road cars are built around a shared component set. The P14 will use a development of the MonoCell carbon-fiber tub and be powered by a retuned version of the proven 3.8-liter twin-turbocharged V-8. The company’s dedication to beating Ferrari means we can safely bet next year’s editorial budget on the new car having a chunk more power than the 661-hp 488GTB; it will probably top 680.

The really exciting question is what other technology will make it into the P14. McLaren’s increasing production has already dramatically reduced the cost of its carbon components, a dividend that can be diverted to other parts of the new car. And while it is unlikely the P14 will get a P1-style hybrid drivetrain, aggressive aerodynamics will deliver abundant downforce, grip, and speed.

We’re not even going to try to predict a name (can you find a repeatable pattern in MP4-12C, 650S,P1, and Sports Series?). But we can tell you that P14 versus 488GTB will be one of the most eagerly awaited supercar battles in recent memory.

да дифф надо ставить как в Феррари а не этот электро с подруливающими тормозами. Все владельцы говорят что 458 лучше только в 2 компонентах, это мотор и дифференциал. Если проблему с мотором сама Феррари решила, то дифф нужно доводить до ума в Р14. Тогда Макларен победит Феррари.

Макларен конечно знает как делать машины, но владельцы именно на эти 2 компонента указывали, мотор и дифференциал

Обзор Крисса Хариса 675LT

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

GTшная Макобанда в Спа :)

3255626072_2_3_WQMi57BJ.jpg

11752525_853986854671915_937088674883536163_n.jpg?oh=22354537b4e503ce183185ba58a27707&oe=561A4EB1

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Послегоночный релиз о 24 часах Спа: http://media.mclarenautomotive.com/release/326/

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

United Alliance Racing со следующего года может стать новым клиентом Мака в BES

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В МакЛарен запускают производство 570S купе и 540C купе. Основные продажи должны стартовать к концу года. К концу 2017 в компании расчитывают увеличить годовой объем продаж более чем в два раза от текущего.

Deliveries of the Sports Series, starting with the 570S Coupé, will commence before the end of the year. When the full family has been launched, forecast to be by the end of 2017, the range is expected to more than double the annual volume of McLaren, and bring the brand in front of a new audience.

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Бруно Сенна возглавит программу для пилотов серии McLaren P1 GTR в Уокинге.

Бруно Сенна в настоящее время является заводским пилотом McLaren GT. Согласно подписанному контракту он будет готовить гонщиков и владельцев престижных суперкаров для соревнований.

«Данная программа разработана для того, чтобы каждый гонщик был готов морально и физически к работе с машиной, чтобы они могли извлечь максимум на каждой из трасс», – отметил Сенна.

В календарь серии McLaren P1 GTR включено девять этапов: Барселона, Сепанг, Остин, Сильверстоун, Монца, Шпильберг, Спа, Бахрейн и Яс-Марина.

«На этапах участник программы пройдет все то же, что и профессиональный автогонщик будь то в Гран Туризме или Формуле 1. Команда на каждом этапе будет работать в тесном контакте с гонщиком, чтобы помочь ему повысить мастерство и добиться максимума», – рассказал бразилец.

CMsJdDdW8AAtnEM.jpg

CMsJjxvWEAAsJyq.jpg

CMsJkffW8AA426X.jpg

CMsJlIbWgAAp_WD.jpg

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Паренте и Рамос вторые в первой гонке GT Open в Спа

417_3015%2009%20311.jpg

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

По слухам в следующем году сразу три Мака в Себринге и Дайтоне...

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

И победный дубль во второй гонке!

418_3015%2015%20004.jpg

419_3015%2015%20027.jpg

419_3015%2015%20042.jpg

419_3015%2015%20073.jpg

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

На этой неделе дорожный GTR на Сильверстоуне обкатывали

11960111_1118842881477801_2993964550453259787_n.jpg?oh=ffae36c5e98e5bf6a295b65ce45b1738&oe=565D01DD

12002049_1118842874811135_7324745658971792763_n.jpg?oh=30f711df652f1347f4e128dfdf8eaa9d&oe=565DB040

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

McLaren и Attempto досрочно расторгли свои отношения

img_3936-728x485.jpg

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

BES. Нюрбургринг

12052613_1081002755250859_3492842500670839650_o.jpg

12017424_1081002841917517_4683451383412755940_o.jpg

12030370_1081002921917509_2152694295630210693_o.jpg

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Здесь еще не было новостей про Макларен БМВ

http://www.drive.ru/news/bmw/55fc285895a65698a8000072.html

Будут вместе суперкары делать. Надеюсь Макларен получит нормальный дифф от этого сотрудничества, а не нынешнюю хрень с тормозами(за который Макларен все называют скучными машинами)

А вообще может Макларен стоит встать под крыло крупного автопроизводителя... у Вага есть ламба, почему бы БМВ не сделать себе дочерние премиум суперкары. БМВ Мки вместе с Макларен, какие бы у них машины получились)

Поделиться этим сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

  • Недавно просматривали   0 пользователей

    Ни один зарегистрированный пользователь не просматривает эту страницу.

×
×
  • Создать...